الحلقة الثانية من قصة حب من نوع خاص

    شاطر
    avatar
    أية الله
    عضو
    عضو

    عدد الرسائل : 15
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 24/04/2008

    GMT + 3 Hours الحلقة الثانية من قصة حب من نوع خاص

    مُساهمة من طرف أية الله في السبت 3 مايو 2008 - 0:40

    الحلقة التانية


    وجه اليوم التاني....ولسة الحياة الجامعية لم تؤثر على
    تلاميذ الثانوية العامة...بس مع بلدياتنا احمد ...ماشية عكس خالص...مش عارف يتأقلم
    عليها
    وتعالوا نشوف الايام والحياة الجامعية هتعمل ايه في احمد وهيتعامل معاها
    ازاي
    كان ميعاد المحاضرة الساعة 8 صباحا...كان احمد واقف قصاد المدرج من 6 الصبح
    مش عارف ليه ونبتدي الحلقة التانية يا جامدين


    احمد: ديب ديب ديب انتوا
    يا ناس يللي هنا...افتحوا الباب
    الساعي : يا فتاح يا عليم يا رزاق يا
    كريم
    احمد: ماترش ميا يا راجل قصاد المدرج عشان تستفتح
    الساعي:يا كابتن
    المحاضرة لسة الساعة 8 مفيش دخول دلوقت
    احمد:هدخل يعني هدخل..عليا النعمة هدخل
    هاااا
    الساعي: قفل الباب في وشه ودخل جوا
    احمد : يا ابن الدزمة انت هتضيع
    عليا المحاضرة شكلك
    احمد: اما اروح اجيب كوباية شاي سخن مولع
    الراجل: تؤمر
    بأيه يا فندم
    احمد : شاي خمسينة بنعناع
    الراجل: ايه ايه...مفيش
    نعناع
    احمد: ومفيش نعناع ليه
    الراجل : هو كده مفيش نعناع على الشاي ..النعناع
    لوحده
    احمد :طيب هات نص كوباية شاي ونص كوباية نعناع
    الراجل: خد فلوسك
    اهي
    احمد:طب والشاي ابو نعناع فين
    الراجل:اوووف
    احمد:اوووف على
    دماغك...ابن دزمة صحيح


    كان فات حوالي ساعة ونص وهو واقف في الكافتيريا
    عشان يشرب شاي
    قرر انه يرجع للمدرج عشان يلحق مكان وبالفعل حجز مكان وخرج تاني
    عشان
    يجيب شاي من كافتيريا تانية...ونجح انه يجيب المرة دي ..دخل المدرج
    وفجأة
    لقى مين اعد مكانه ...مين مين مين....لقى نور فارشة كل حاجتها وبتشرب
    كابتشينووووووووووووووووو

    احمد : بصوت لا يطاق....ايييييييييه ده يا
    هانم...هي وكالة من غير بواب
    نور :وطي صوتك من فضلك انا بتكلم بهدوء
    وبأدب
    احمد:هي دي طريجتي..عاجبك ولا مش عاجبك
    نور:طيب انا مش هقوم
    احمد:
    هروح للعميد يجي يقومك
    نور:ههههههههههههههههههه
    احمد:بتضحكي على ايه يا
    باردة
    نور: لم نفسك
    احمد: شايفاني مبعتر في الارض ولا اييييييييه
    نور: مش
    هتحضر...هههههههههههههه
    احمد :عليا الطلاج لأحضر غصب عنك وعن عين
    والدك....


    وفجأة سمع صوت الدكتور بيناديله ......

    الدكتور:مالك
    يابني مكشر من اول السنة ليه كده
    احمد :لو سمحت معاك نمرة ماحمول العميد

    الدكتور : ههههههههههه ايوة ليه
    احمد : عاوز اقدم شكوى في البت دي
    نور
    :متقولش بت
    احمد :هجول بت وستين بت كمان قومي يلا
    الدكتور : بس بقى اخرس
    شوية يا اما هطردك
    احمد : انا ...تطردني ليييييييه هاتلي مكان سعادتك

    الدكتور : تعالى اعد جنبي هنا على الكرسي ده
    احمد : وااه...اجعد جنبك مرة
    واحدة يا داكتووور
    الدكتور :ايوة تعالى

    وهو نازل راح وقع الكتاب بتاع
    نور ورمى اقلامها
    راحت نور ضربته على ضهره..قال ااااااااااااه
    وصوته سمع
    المدرج كله والكل فضل يضحك عليه


    الدكتور : اطلع برا يلا...مش هتحضر
    المحاضرة
    احمد : ابوس ايدك يا بيه انا امبارح مكتبتش والنهاردة محضرش...مين
    يرضى بكده يا ناس
    وهو خارج رمى عينه على نور ولمح فيها نظرة عطف جميلة


    بعد ما المحاضرة انتهت...نور خرجت لأ حمد

    نور :بجد انا اسفة اوووي

    احمد : على ايه بقى ما المحاضرة خلاص
    نور : خد المحاضرة بتاعتي انقلها وانا
    هستناك
    احمد : بجد بتتكلمي بجد
    نور : ايوة مع انهم اكتر من عشر صفحات بس
    هستناك
    احمد : متشكر يا مازمازيل نورة
    نور : لأ قول نور بس احنا اصدقاء
    وابتسمت ومشيت

    احمد عمال ينقل وعمال يقول في سره...خطها زي الزفت
    بس
    شكلها طيبة جوي....الخط مش كل حاجة في الانسان يعني
    احمد لمح نور وهي جاية
    وبتبتسم بخجل

    و لو عايزين تعرفوا قالتلوا ايه تابعوا الحلقة الجاية ان شاء
    الله




    ر : احمد انت خلصت
    المحاضرة

    احمد : لأ لسة انا في اول صفحة مش عارف اجرا الكلمه دى

    نور
    قرت الكلمة

    نور : اوكي كمل انا هستناك

    احمد :لا لا انتي لازم تروحى
    دلوقتى عشان انتى اتاخرتى خالص

    نور : طيب والمحاضرة

    احمد : تتحرج
    المحاضره

    نور ضحكت ضحكة رقيقة جدا حركت قلب احمد الاسد

    احمد : ممكن
    اوصلك لحدالباب...والله لحد الباب بس

    نور : اوكي اوكي مفيهاش حاجة
    اتفضل

    احمد : انتي فى الجامعة هنا من امتى

    نور :ايه يا احمد انا في
    سنك لسة اول سنة

    احمد : اناعارف انا عارف

    احمد : وياترى دخلتي هنا
    واسطة ولا ايه

    نور: هههههههههههههههههه ...احمد مالك في ايه

    احمد :
    لا بهرج معاكي

    نور : تعرف انك.....

    احمد :اني ايه؟

    نور : طيب
    اوووي

    احمد : وانتي انسانة محترمة اه فعلا محترمه بجد

    نور :
    ميرسي

    احمد :يالهوي ياني انا منجلتش المحاضرة بتاعت النهاردة

    نور :
    ميرسي يا احمد على التوصيلة الجميلة دي منك

    احمد : انتي
    رايحة
    فييييييييييييييييين

    المحاضرة

    المحاضرة

    المحاضرة

    a5 a5
    avatar
    Ahmed Nero
    المديــــــــر العـــــام
    المديــــــــر العـــــام

    ذكر
    عدد الرسائل : 225
    العمر : 28
    الموقع : رئيس مجلس الاداره
    الوسام :
    علم بلدك :
    فريقك المفضل :
    تاريخ التسجيل : 03/03/2008

    GMT + 3 Hours رد: الحلقة الثانية من قصة حب من نوع خاص

    مُساهمة من طرف Ahmed Nero في السبت 3 مايو 2008 - 2:08

    يلهوى على نور ورقتها
    يخرب بيتك يا احمد يا حجر
    مستنين الحلقه التالته بازن الله
    وشكرا ليكى
    avatar
    بادو
    نائب المديـر
    نائب المديـر

    ذكر
    عدد الرسائل : 121
    الوسام :
    فريقك المفضل :
    تاريخ التسجيل : 04/03/2008

    GMT + 3 Hours رد: الحلقة الثانية من قصة حب من نوع خاص

    مُساهمة من طرف بادو في السبت 3 مايو 2008 - 4:39

    ميرسى ليكى يا ايه
    بجد قصه جامده مووووووووووووت

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 21 سبتمبر 2017 - 4:54